Referenties.
Lees hier wat onze klanten over ons zeggen.
“Ik maak altijd reclame voor jullie service, een dikke 10 zou ik zeggen. Goed bereikbaar, direct hulp of oplossing binnen de gevraagde tijd.
Ook de bereidheid om bij nieuwe eisen door pensioenfondsen o.d. het pakket aan te passen, al is het maar voor één klant. En altijd vriendelijk aan de telefoon.
In een woord TOP.
Daar kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.”
“Onze ervaringen met “PayHours NG” zijn positief , de besparingen zijn een aantal dagen per maand, de support en help-desk waarderen wij met het cijfer 9 en jullie consultants zijn toppers”
“Onze ervaringen met “PayHours NG” zijn goed, tijdbesparend & digitale vaststelling, wij gebruiken ook de geïntegreerde “Payroll NG” loonstrook
verwerking – de ervaringen hiermee zijn goed met een prettige communicatie en zijn tijdbesparend, de support en help-desk waarderen wij met het cijfer 9”
“Onze ervaringen met “PayHours NG” zijn goed, de besparingen zijn 4 tot 6 uur per week, wij gebruiken ook de geïntegreerde “Payroll NG” loonstrook verwerking – de ervaringen hiermee zijn goed en geeft een extra tijdsbesparing van ca. 2 uur per week, de support en help-desk waarderen wij met het cijfer 7,5.”
“Onze ervaringen met “PayHours NG” zijn goed, overzichtelijk en duidelijk, wij gebruiken ook de geïntegreerde “Payroll NG” loonstrook verwerking en de ervaringen hiermee zijn goed , de support en help-desk waarderen wij met het cijfer 9.
“Onze ervaringen met “PayHours NG” zijn uitstekend , de vele besparingen zijn er op diverse gebieden, de support en help-desk waarderen wij met het cijfer 9 en wij zijn zeer tevreden met het feit dat we erin geslaagd zijn een ‘samenwerkingsrelatie’ op te bouwen in plaats van een ‘klant-leverancier’ relatie”.
“Onze ervaringen met “PayHours NG” zijn prima / goed, de support en helpdesk waarderen wij met het cijfer 9, wij worden altijd correct en goed te woord gestaan en zijn dus tevreden”
“Kort en krachtig: “jullie hebben met “PayHours NG” een TOP product”.
“Onze ervaringen met “PayHours NG” zijn prima, de besparingen zijn naar tevredenheid, de support en help-desk waarderen wij met het cijfer 8 en voegen er aan toe dat we uiterst tevreden zijn”