Service en Support.
Ervaar je een probleem of een storing, heb je vragen of wil je extra kennis opdoen?
Neem dan contact op via een van onze onderstaande e-mailadressen.
Informatie & sales
Meer informatie nodig of op zoek naar uitbreiding van de huidige software?
Support
Heb je een vraag over onze software, hulp nodig of wil je een storing melden?
Extra kennis opdoen
Meer leren over onze software of een cursus volgen om de software te gebruiken?
Customer Support
Ons Customer Support team staat de hele dag klaar om vragen van klanten te beantwoorden. De supportafdeling is vijf dagen per week bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Natuurlijk kun je ook 24/7 je vragen insturen via support@yoursoft.nl
Support voor én door klanten
Bij YourSoft staan onze klanten centraal. Wij gebruiken onze uitgebreide ervaringen uit contactmomenten met klanten om beter inzicht te krijgen in hun bedrijfsprocessen en advies op maat te geven. De afdeling Customer Support speelt een cruciale rol als centraal aanspreekpunt voor alle vragen en als basis voor productverbetering en -ontwikkeling.