Service en Support.

Ervaar je een probleem of een storing, heb je vragen of wil je extra kennis opdoen?
Neem dan contact op via een van onze onderstaande e-mailadressen.

U

Informatie & sales

Meer informatie nodig of op zoek naar uitbreiding van de huidige software?

Support

Heb je een vraag over onze software, hulp nodig of wil je een storing melden?

i

Extra kennis opdoen

Meer leren over onze software of een cursus volgen om de software te gebruiken?

Customer Support

Ons Customer Support team staat de hele dag klaar om vragen van klanten te beantwoorden. De supportafdeling is vijf dagen per week bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Natuurlijk kun je ook 24/7 je vragen insturen via support@yoursoft.nl

Support voor én door klanten

Bij YourSoft staan onze klanten centraal. Wij gebruiken onze uitgebreide ervaringen uit contactmomenten met klanten om beter inzicht te krijgen in hun bedrijfsprocessen en advies op maat te geven. De afdeling Customer Support speelt een cruciale rol als centraal aanspreekpunt voor alle vragen en als basis voor productverbetering en -ontwikkeling.

Customer Care

Het bezitten van data is waardevol voor YourSoft, omdat het ons in staat stelt om proactief en persoonlijk te werk te gaan voor onze klanten via Customer Care. Deze aanpak ondersteunt onze klantensupport om:
 

  • Klanten altijd tijdig de juiste informatie te geven, zoals via gerichte mailings.
  • Verbeteringen voor ons product voor te stellen op basis van data, om vragen te minimaliseren.
  • Klanten perfect te begeleiden bij grote productveranderingen, zoals nieuwe software versies of organisatorische wijzigingen.

Consultancy op afroep

Consultancy op afroep is beschikbaar voor complexe inrichtingsvraagstukken waar reguliere support beperkt kan helpen. Je kunt een consultant van YourSoft inhuren voor specialistisch advies en extra ondersteuning, zowel op locatie als via Teams of Zoom. Zo bieden wij flexibele consultancy ook op afstand. Voor meer informatie of om een consultant in te huren, kun je mailen naar sales@yoursoft.nl of contact opnemen met jouw YourSoft accountmanager.

Producttrainingen

Heb je medewerkers die met een YourSoft-product werken en het gevoel hebben dat ze niet alle mogelijkheden benutten? Onze ervaring toont aan dat klanten met volledige kennis en vaardigheden zelfstandiger zijn en beter kunnen inspelen op veranderingen binnen hun organisatie, wat ook het gebruik van onze producten plezieriger maakt.

Naast onze Customer Support bieden wij ook producttrainingen aan, zowel individueel als voor kleine groepen.

 
Wat wordt besproken tijdens deze product trainingen ?
 

  • Tijdens deze trainingen laat een producttrainer van YourSoft alle functies van het product zien, inclusief recent toegevoegde mogelijkheden. Zo blijf je volledig op de hoogte na afloop van de training.
  • We behandelen ook graag jouw specifieke vragen en casussen om ze in jouw werkomgeving toe te passen.

Interesse in een individuele of groepstraining? Neem contact op via sales@yoursoft.nl of met jouw YourSoft accountmanager. We geloven in samenwerking en streven naar voortdurende verbetering van onze producten en diensten door nauwe samenwerking met onze klanten. Samen bereiken we meer!

Korte vraag?