De keuze voor PayHours betrof:
- De probleemloze communicatie met het fleetmanagement systeem van Webfleet van waaruit de Tachodata en de GPS-posities worden aangeboden en dus in “PayHours” worden ingevoerd.
- De beproefde totaaloplossing van “PayHours” met de uitgebreide functionaliteiten, zoals workflows, gerelateerde homepage taken en pro-actieve signaleringen, snelle en handige zoekfuncties, ritcontrole administratie, bedrijfsspecifieke regelingen en normeringen, CAO-berekeningen, export naar Exact Salaris software en de vele andere praktische (ook doorgroei) mogelijkheden.
- En niet in de laatste plaats de geïntegreerde Salarisoplossing “PayRoll NG” via de YourSoft PayRoll service (loonstroken etc.).
Over OMEGA Container Transport (Afval verzameling & Verwerking)
Omega Containers is opgericht in 1969 en in de loop der jaren uitgegroeid tot een deskundige en complete organisatie op het gebied van afvalinzameling en verwerking in de regio Zuid-Holland. Wij beschikken over vakbekwaam personeel, een uitgebreide selectie aan containers en een modern en geoutilleerd wagenpark. Dat maakt ons tot een betrouwbare organisatie voor onze opdrachtgevers, waarvan wij er velen al jaren tot onze klantengroep mogen rekenen.
Wij dragen, met ons afvalbeheer, onze verantwoordelijkheid voor het milieu en streven zoveel mogelijk hergebruik van afvalstoffen na zoals beschreven in de zogenaamde ‘Ladder van Lansink’. Door onze participatie en intensieve samenwerking met het Regionaal Sorteercentrum West wordt 90% van alle, door ons ingezamelde, bouwafvalstoffen gerecycled.
OMEGA Container Transport Logistics heeft ca. 30 voertuigen in gebruik en heeft ca. 60 medewerkers.