Onderscheidende Software

Home » Software ontwikkeling » Onderscheidende Software

Meest opvallende kenmerken “PayHours NG”.

“PayHours NG” is niet leverancier gebonden.

Augustus 2022

1. Nieuwe Generatie software ontwikkeling vanaf begin 2017, in Microsoft ASP.Net / SQL en met MS office geïntegreerd;

2.”PayHours NG” communiceert probleemloos met boordcomputers, tachograaf – en fleetmanagement systemen en ook met Apps die (bij voorkeur) geconnecteerd zijn aan een
vast device;

3. Geautomatiseerd binnenhalen ( synchronisatie met zelf instelbare frequentie) van ritgegevens, van nieuwe medewerkers / voertuigen / activiteiten en wijzigingen in vragenpaden;

4. Volledig Webbased, vanuit de kern ontwikkeld en dus In-the-Cloud toepasbaar;

5. YourSoft Hosting service / Cloud Computing: 24 / 7 beschikbaar, betrouwbaar, beveiligd, schaalbaar en een uitstekende performance;

6. Benevens TLN meerdere CAO’s (zoals AGF en LEO) en Regelingen beschikbaar (mixed CAO’s);

7. Bereidheid en mogelijkheid tot het toevoegen van meer bedrijfseigen CAO’’s (mixed CAO’s);

8. Ook geschikt voor België, Duitsland, Tsjechië, Polen en Roemenië;

9. Work flow georiënteerd met homepage taken en signaleringen;

10. Configureerbaar naar de werkwijze van de gebruiker, waardoor hoge acceptatie graad;

11. Visueel duidelijke schermen die een rustig beeld geven. Geeft een gebruiker een beter en sneller beeld van de gegevens die worden bekeken;

12. Gebruikersvriendelijk door de mogelijkheid van het plaatsen van snelkoppeling naar veel gebruikte menu items. Dit voorkomt veel zoek werk voor de gebruiker. Eenvoudig door de
gebruiker zelf in te richten en te beheren;

13. In het scherm Rit Controle veel mogelijkheden m.b.t. inrichten / tonen van gegevens. Dit is ook door de gebruiker zelf in te richten. Tevens geeft het de gebruiker een compleet beeld van de geregistreerde uren en toegekende vergoedingen;

14. Mogelijkheden van een dossier voor geregistreerde medewerkers. Ook is er een mogelijkheid tot koppelingen naar signaleringen vanuit geregistreerde onderwerpen in het dossier.

15. Uitgebreide mogelijkheden voor het gebruik van signaleringen. Ook op eigen geregistreerde onderwerpen. Hierdoor wordt het mogelijk om het principe van “management by exception” toe te passen. Tevens kunnen gebruikers gestuurd worden in het proces zonder onnodige handelingen / controles uit te hoeven voeren. Ook het tonen van afwijkingen bij ingestelde normeringen via de signaleringen;

16. Mogelijkheid van het gebruik van (werk)roosters en in het bijzonder ook alternerende(werk)roosters.
Tevens het tonen van de geregistreerde roosters bij het ingeven van handmatige uren.
– Tevens mogelijkheid van meldingen als afwezigheden op niet roosterdagen worden
geboekt.
– Gebruik van roosters bij rapportages.

17. Veel mogelijkheden voor klant specifieke wensen:
– Rapportages.
– Urenverantwoording voor chauffeurs (per week / verloningsperiode).
– Inrichten van diverse gebruikers rollen (job-roles).
– Afschermen van gegevens voor gebruikers in het kader van de AVG / GDPR richtlijnen.

18. Eenvoudig in te richten pauze staffels. Tevens  is er de mogelijkheid om de pauze correcties te tonen via periode overzichten aan de medewerkers;

19. Mogelijkheden om diverse “Medewerkers groepen” en “rollen” in te richten met voor elke medewerkersgroep specifiek in te richten voorwaarden. Hierdoor is het ook mogelijk om voor deze groepen / rollen specifieke acties in te richten;

20. Uitgebreide koppelingen mogelijk met diverse OBC systemen voor import van boordcomputer data. Tevens tbv de export van looncomponenten veel standaard koppelingen met Salaris- en HR systemen. Tevens import en export mogelijkheden met TMS software, zoals het verlof;

21. Mogelijkheid om klant specifieke koppelingen te maken. Zowel voor import als export van data. Ook voor de import vanuit specifieke (de niet gangbare / de niet standaard) boordcomputers ,- tachograaf – en fleetmanagement systemen en- App’s en/of vanuit specifieke (ERP) data;

22. Mogelijkheid van ‘Mixed Fleet’ dataverwerking waarbij data (simultaan) verwerkt kan worden van meerdere boordcomputer-/App leveranciers en/of van tijdregistratiesystemen;

23. Mogelijkheid voor uren import (API koppeling) van het Niet-Rijdend personeel via Tijdregistratie systemen / Boekingsterminals / Klok systemen en / of via Handmatige invoer, die dan meelopen in de verwerking en berekening e.d. van “PayHours NG”;

24. Vergaande mogelijkheden om normeringen en automatische correcties in te richten op basis van tijdsduur van een activiteit, locatie van uitgevoerde werkzaamheden (GPS-posities), standplaatscorrecties, pauzecorrecties op basis van bijbehorende info in vragenpaden. Daarnaast kunnen standaard bewerkingen geautomatiseerd worden toegepast op bijvoorbeeld Start dienst en Einde dienst (vervroegen of verschuiven);

25. Optioneel de mogelijkheid om medewerkers in te laten loggen tbv informatie-uitwisseling via een chauffeurs-/medewerkersportal. Onder andere voor verlof / afwezigheid, periode overzichten (ruwe data), documenten, dossiers, declaraties, boetes, onderhoud voertuig, loonstroken, jaaropgaven e.d;

26. Optioneel om de salarisadministratie (loonstroken) via PayRoll NG en /of de HR administratie via HRM NG “integraal” te verzorgen binnen dezelfde gebruikersomgeving;

27. Geintegreerde boete- en schaderegistratie (ook in de export naar de salaris applicatie);

28. GeĂŻntegreerde Report Generator / Analyse and Dashboarding (BI);

29. Actief en klanten in volgende sectoren:
– Transport & Logistiek;

– Grond-, Weg- en Waterbouw;

– Bouwbedrijven en Aannemers;

– Koeriersbedrijven;

– Service en Installatiebedrijven;

– Pharma-/ Koeltransport

– Vertikaal Transport;

– Afval/ Milieu;

– Stads- en Streekvervoer;

– Overheid & Gemeentes;

– Productie- en handelsbedrijven met een eigen transportafdeling.

30. Continue doorontwikkeling van nieuwe en verbeterde functionaliteiten – iedere 3 a 4 maanden een release update;

31. Met bijna 250 vervoerders in nog geen 5 jaar tijd is YourSoft met “PayHours NG” een toonaangevende leverancier geworden in de vervoerssector;

32. De grootte van onze klanten varieert van 10 tot 1.250 voertuigen;

33. “PayHours NG” samenwerkingen / partners: 28;

34. Gemiddelde responstijd help-desk: binnen enkele uren;

35. Hoge klantwaardering van 8.8.

Onderscheidende Software